اولاند:

فرانسه به حمایت خود از مخالفان اسد ادامه می دهد

فرانسه به حمایت خود از مخالفان اسد ادامه می دهد

رئیس جمهوری فرانسه در ادامه مانع تراشی در برابر حل بحران سوریه اعلام کرد کشورش همچنان از گروههای مخالف دولت سوریه حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی پرسه، "فرانسوا اولاند" رئیس جمهوری فرانسه اطمینان داد این کشور به حمایت خود از گروههای شورشی ضدسوری همچنان ادامه می دهد. وی در دیدار با "احمد الجربا" رئیس ائتلاف مخالفان سوریه با تاکید بر حمایت پاریس از شورشیان مخالف دمشق مدعی شد این حمایت ها در زمینه سیاسی و کمک های انسان دوستانه است.

به گفته یک منبع دیپلماتیک در پاریس دیدار یک ساعته این دو درکاخ الیزه با موضوع یافتن راههای تضعیف بیشتر نظام سوریه انجام شده است. کمک نظامی و تسلیحاتی به شورشیان مسلح نیز از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بوده است.

رئیس جمهوری فرانسه از جمله تشدید فشار نظامی علیه دمشق است. وی با این حال مدعی است که این اقدام باید توسط ائتلاف مخالفان انجام شود. اولاند در توجیه اقدامات نظامی شورشیان علیه نظام سوریه می گوید ائتلاف مخالفان با گروههای شبه نظامی افراطی ارتباطی ندارد.

گفتنی است احمد جربا که از حمایت دولت عربستان برخوردار است دو هفته پیش به عنوان رئیس جدید ائتلاف مخالفان سوریه موسوم به ائتلاف ملی انتخاب شد.

کد خبر 2104112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha